  • 11. Data: 2018-06-15 08:20:55
    Temat: Re: 100 zł na start w Getin Banku + 3,5% na koncie oszczędnociowym + 3 bilety do kina
    Od: z <...@...pl>

    > Ja nie dotuję! I mojej Ty nie dotujesz!

    Ja dotuję bo przynajmniej raz tam wlazłem.
    Na Twoją pewnie też z ciekawości.

  • 12. Data: 2018-06-15 08:22:05
    Od: z <...@...pl>

    > Ja jego postów nie odbieram jako spamy

    Bo Ty z pokrewnej branży to się rozumiecie :-)

  • 13. Data: 2018-06-15 09:19:25
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    I w jaki sposób wlezenie na stronę to dotowanie?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    It isn't easy being the parent of a six-year-old. However, it's a pretty small

  • 14. Data: 2018-06-15 09:26:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-15 o 09:19, Kamil Jońca pisze:
    > z <...@...pl> writes:
    >

    > I w jaki sposób wlezenie na stronę to dotowanie?
    > KJ

    Jako wytrawny myśliciej i erudyta powinieneś co skumać :-)

  • 15. Data: 2018-06-15 09:42:25
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Jako wytrawny myśliciej i erudyta powinieneś co skumać :-)

    Pochlebiasz mi, ale chyba mnie z kimś pomyliłeś.
    A więc?
    KJ

  • 16. Data: 2018-06-15 09:52:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-15 o 09:42, Kamil Jońca pisze:
    > Pochlebiasz mi, ale chyba mnie z kimś pomyliłeś.
    > A więc?
    > KJ

    Nie wydaje mi się

    że żyjesz w świecie bez marketingu reklamy i nowoczesnych ich zastosowań :-)

  • 17. Data: 2018-06-15 10:07:22
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Nie wydaje mi się
    >

    > że żyjesz w świecie bez marketingu reklamy i nowoczesnych ich zastosowań :-)

    No i? Potrafisz wskazać, gdzie go dotuję czy tak sobie piszesz bez
    sensu?
    KJ

    The temperature of the aqueous content of an unremittingly ogled
    culinary vessel will not achieve 100 degrees on the Celsius scale.

  • 18. Data: 2018-06-15 10:24:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-15 o 10:07, Kamil Jońca pisze:
    > No i? Potrafisz wskazać, gdzie go dotuję czy tak sobie piszesz bez
    > sensu?

    Obiecuję że jutro Ci napiszę.

    Choć myślę że ktoś wcześniej nie wytrzyma :-)

  • 19. Data: 2018-06-15 10:26:20
    Od: z <...@...pl>

    Dal uściślenia. Byłeś na jego stronie?
    Jeśli NIE to nie jesteś w gronie dotujących a ja o nich pisałem nie o
    Tobie :-)

  • 20. Data: 2018-06-15 10:28:47
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Dal uściślenia. Byłeś na jego stronie?
    Byłem. Napieraj.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    I refuse to consign the whole male sex to the nursery. I insist on