  • 11. Data: 2017-08-25 23:30:39
    Temat: Re: 100 zł do Biedronki od Nest Banku
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 22:00:10 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale jednak po dwoch dniach promocje zakonczyli.
    > Czyli nie maja ochoty miec tysiecy niezadowolonych klientow, mowisz ze
    > 700 niezadowolonych to akceptowalna ilosc ?

    Niezadowolonych?
    Klientów?
    na takich coto bon wezmą i do oddziału pobiegną odstapienie robić to im nie zależy
    tak na prawdę.
    > Ale ci szukajacy beda czytac odpowiednie strony,

    A ilu te "spamerskie" strony ogląda?

    > I tam sie natkna na informacje.

    no;)
    Byles w placówce Nest Banku?

  • 12. Data: 2017-08-25 23:58:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Aug 2017 14:30:39 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Niezadowolonych?
    > Klientów?
    > na takich coto bon wezmą i do oddziału pobiegną odstapienie robić to im nie zależy
    tak na prawdę.

    Ale chyba mowimy o takich, co bonu nie dostali, wiec pobiegna.

    No chyba, ze maja z Biedronka jakas umowe, klienci konto zaloza, bon
    dostana ... ale do Biedronki nie pojda, a boedronka obciazy tylko za
    tych, ktorzy przyszli...

    > A ilu te "spamerskie" strony ogląda?

    Ktos tam pewnie oglada.

    J.

  • 13. Data: 2017-08-29 11:21:24
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > no;)
    > Byles w placówce Nest Banku?

    Ja byłem! Panie - dwie - baaardzo zdziwione, że ktoś przyszedł. Ale to
    "placówka partnerska" była.

    --
    Grzexs

  • 14. Data: 2017-08-29 12:00:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 11:21:20 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:

    > Ja byłem! Panie - dwie - baaardzo zdziwione, że ktoś przyszedł. Ale to
    > "placówka partnerska" była.

    Heh, ciekawe, czy mają płacone ryczałtem, że ich klienci nie interesują?

    Na mnie też dziwne wrażenie placówka zrobiła - a można domniemywać, że to "flagowa",
    bo na Domaniewskiej w DC, w budynku obok (jeden 39, drugi 39A) jest centrala. Panie
    trzy, a wystrój coś tak jakby mający przypominać mieszkanie...
    Ale kakao nie dostałem, choć się tym na stronie chwalą - a był ranek - może to
    dlatego, że przyszedłem odstępować...

  • 15. Data: 2017-08-29 13:12:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 11:21:20 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:

    > Ja byłem! Panie - dwie - baaardzo zdziwione, że ktoś przyszedł.
    Mam po sąsiedzku placówkę Nest Banku i sporadycznie widuję tam

    >Ale to "placówka partnerska" była.
    A to jakby bez znaczenia- one się niczym z zewnątrz nie różnią
    No i te stoliki jak w kawiarni w środku;)

  • 16. Data: 2017-08-30 18:01:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 5...@g...co

    : Ale kakao nie dostałem, choć się tym na stronie
    : chwalą - a był ranek - może to dlatego, że
    : przyszedłem odstępować...

    Ja dostałem -- przyszedłem z matką, która odstępowała.
    Matka też dostała.
    [pewnie ja wypiłem to, które przeznaczyli jemu]

    Odstępców tam nie prześladują -- traktują bardzo dobrze.

    -=-

    Co innego BZWBKKBSg -- tam odstępowałem wczoraj.
    Zamiast przyjęcia ode mnie mojej woli odstępczej,
    dano mi do podpisania zgody na kontakty itd...

    Gdy protestowałem, pani (już zupełnie rozeźlona)
    zauważyła, że miło było z promocji skorzystać,
    a teraz...

    Wyjaśniłem jej spokojnie, że byłem klientem, póki
    bank dawał 4% -- teraz chcę zakończyć współpracę.

    Pani powoływała się na ustawowe prawa (ale nie
    potrafiła wskazać konkretnych ustaw) i domagała
    się ,,wydłużenia znajomości''...

    Ostatecznie nie podpisałem kilku papierków, które mi podsunęła...
    (zgód na dostarczanie mi ofert handlowych, propagandy itd...)

    Przyjęła wypowiedzenie z okresem miesięcznym i zastrzegła
    (nieaktywną) kartę, której plastykowej powłoki domagała się...

    Konto miało być czynne przez miesiąc (mam to na piśmie) ale
    niestety dostępu do konta via net już nie ma...

    Innymi słowy:

    - moją wolą (co do nieprzysyłania mi ofert i reklamówek) pogardziła
    - dostęp do konta zabrała, choć miałem mieć ten dostęp jeszcze przez miesiąc

    Dostęp jest mi potrzebny, bo w marcu br. opłaciłem z tego konta coś,
    na co chcę mieć pokwitowanie. (spłaciłem część cudzych długów i choć
    mizerne są szansę odzysku tych spłat, jednak warto mieć pamiątkowe
    pokwitowanie z banku)

  • 17. Data: 2017-08-31 16:39:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Nie mylisz odstąpienia od umowy zawartej na odległość ze "zwykłą" dyspozycją
    rozwiązania umowy?

  • 18. Data: 2017-09-01 14:54:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 2...@g...co

    : Nie mylisz odstąpienia od umowy zawartej na
    : odległość ze "zwykłą" dyspozycją rozwiązania umowy?

    Odpowiem ;) pytaniami:

    - Nie mylisz siusiania z pisaniem?
    - Skąd pochodzą [wręcz polatają] Twe niecne podejrzenia?

    - Odstąpienie nie daje orzeszków i wisienek, dlaczego zatem miałbym mylić?
    - I dlaczego miałby mylić rasowy/profesjonalny wiśniobiorca? Przecież ja
    żyję z tego, co płacą mi banki -- jestem na końcu listy podejrzanych
    o pomylenie tego rodzaju.

    Wiadomą umowę z BZWBKKBSg zawarłem (jeśli wierzyć parowniczce tegoż
    banku) w kwietniu ubroku, więc na odstąpienie jest za późno. Moja
    matka rozwiązała umowę też w wiele miesięcy po jej zawarciu.

    Wreszcie... Po co mam odstępować? Odstępcy to *zazwyczaj* nieodpowiedzialni
    ludzie, którzy najpierw zawierają umowę, a dopiero później zastanawiają się
    nad potrzebą zawarcia... Brzydko mówiąc -- to dupozwracacze.

    -=-

    Od wielu lat zakładam konta bankowe właśnie dlatego, że banki coś
    mi w zamian dają. (banki utrzymują mnie przy życiu) Skąd zatem
    Twe podejrzenia?

    Odpowiedź ciśnie się samoistnie:

    - Ty najpierw coś robisz, a dopiero później
    zastanawiasz się nad sensem uczynienia tego czegoś...

    Przykładem jest właśnie Twe pytanie -- nie zadałbyś tego
    pytania na grupie, gdybyś zastanowił się na czas czyli w porę.

    Tu mamy klasyczny przykład reguły:

    - spotykani przez nas ludzi są jakby zwierciadłami
    naszych dusz -- przeglądając się w nich, widzimy siebie

    - patrzymy na świat przez ,,pryzmat'' nas samych
    (przez ,,pryzmat'' naszych doświadczeń)

    - aprioryczne sądzenie kogoś to sądzenie siebie
    (jeśli bezpodstawnie (bez mierzenia) nazywasz
    kogoś wysokim -- zapewne jesteś od niego wyższy)

    Rzecz jasna takie (budowane przez omylnych ludzi) reguły
    niekoniecznie określają świat ze stuprocentową trafnością.

    Postscriptum: Obok mnie w BZWBKKBSg siedział kredytobiorca tegoż banku...
    Nie podsłuchiwałem, ale słyszałem z konieczności prowadzoną
    dysputę, którą mogę porównać do ,,rozmowy'' z Elizą sprzed lat. :) Eliza
    owa to algorytm na komputer sprzed kilkudziesięciu (może i pięćdziesięciu)
    lat. Bez wnikania można przy odrobinie ;) dobrej woli uznać, iż klient
    rozmawia z rozumnym człowiekiem -- odpowiadającym racjonalnie, lecz chwile
    namysłu ukazują obraz inny -- klient rozmawia z automagiem realizującym
    bezmyślnie algorytm, którego nie potrafi pojąć/zrozumieć... Eliza wie, ;)
    jak ma reagować na słowa (czy zlepki słów) kluczowe typu:

    - życie nie ma sensu
    - rozpaczam
    - rzuciła mnie żona
    (pól wieku temu rzucały kobiety)

    i reaguje (że tak to określę) ogólnikowo i ostrożnie jakoś tak:

    - spójrz na to z innej strony
    - zrozum sytuację
    - tak uważasz teraz, ale za jakiś czas zmienisz zdanie

    dzięki czemu niezbyt uważny obserwator nie łapie tego, że
    rozmawia myślący człowiek z bezmyślnym algorytmem... (bo
    człowiek myśli i za siebie, i za Elizę, doszukując się
    dobrodusznie sensu tam, gdzie tego po prostu nie ma, bo
    Eliza nie potrafi myśleć)

    Grozę sytuacyjną widać dopiero wtedy wyraźnie, gdy owa Eliza
    (algorytm-psychiatra) rozmawia ;) z innym algorytmem
    komputerowym, czyli z fikcyjnym pacjentem, który (rzecz
    jasna z wiadomej konieczności) także odpowiada ostrożnie
    i ogólnikowo...

    E - spójrz na to z innej strony
    P - łatwo ci mówić...
    E - zarzucasz mi, że idę po najmniejszej linii oporu?

    Parafrazując pewną rozmowę grupową:

    G - straszny z ciebie megaloman
    E - nie lękaj się
    P - łatwo powiedzieć, ale...

    G -- rzeczywisty grupowicz, któremu odpowiedziałem (wzorując
    się na Elizie właśnie) ,,nie lękaj się'' i który nie umiał
    dość szybko podobnie zripostować...

    -=-

    Przed laty potrafiłem rozmawiać godzinami z kimś, kto nie
    miał pojęcia o tym, że ja nie wiem tego, z kim rozmawiam. :)
    Zawdzięczałem tę umiejętność właśnie ogólnikowym i ostrożnym
    wypowiedziom, które stanowiły jedynie przykrywkę procesu
    poznawczego. ;) Podzielność uwagi (zwykle sprzyjająca
    kobietom) pozwalała mi jednocześnie mówić ogólnie
    i ostrożnie oraz poznawać mego rozmówcę...

  • 19. Data: 2017-09-07 13:47:46
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 21:41:50 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Slabą masz wiedzę jak to działa. 1000 zgłoszeń przyjmą, talonów z 300dadzą.

    > Gogle słabo wie tej promocji to i tych "parę tys" naciągane.

    Ty masz słabą wiedzę. Zawsze biorą z górką, żeby część odrzucić. :)

  • 20. Data: 2017-10-07 15:39:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Dostał ktoś ten kod - my dostaliśmy - i udało mu się tym w dronce zapłacić?
    Mi się dziś nie udało - po wybraniu "karty podarunkowej" uaktywnił się terminal z
    żądaniem paska.