eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › Konto w Nordea Bank w 100% online

Konto w Nordea Bank w 100% online

2013-05-07 13:51

Konto w Nordea Bank w 100% online

Konto w Nordea Bank w 100% online © strixcode - Fotolia.com

Nordea Bank wprowadza możliwość otwarcia konta dla klientów indywidualnych bez konieczności oczekiwania na kuriera, czy wizyty w placówce bankowej. Od maja 2013 roku klient indywidualny może otworzyć konto przez Internet potwierdzając wolę zawarcia umowy rachunku poprzez autoryzację przelewem z innego banku.

Przeczytaj także: Bank Millennium: konto w 100% online

Przelew z innego banku jest możliwy w dwóch formach – przelewu standardowego, jak również e-Płatności, która pozwala na bardzo sprawną weryfikację danych klienta i skrócenie czasu zakładania konta do minimum. W ten sposób Nordea, wykorzystując możliwości technologiczne i legislacyjne odpowiada na zmieniające się potrzeby klientów.

Wdrożenie nowego sposobu otwarcia konta to kolejny krok w kierunku upraszczania dostępu do oferty produktowej. Od 1 maja 2013 roku bank można logować się do systemu bankowości elektronicznej za pośrednictwem hasła statycznego.

Procedura zakładania rachunków jest bardzo prosta. Klient, wypełniając wniosek o otwarcie rachunku na stronie internetowej, wybiera opcję potwierdzenia umowy przelewem bankowym standardowym lub ePłatnością. W przypadku rekomendowanej przez bank ePłatności, klient na końcu wniosku o otwarcie rachunku wybiera jedynie ikonkę banku, w którym ma obecnie konto. System automatycznie przenosi go do strony logowania tego banku (tak samo jak przy dokonywaniu płatności w sklepach internetowych). Po zalogowaniu się do banku, klient otrzymuje już automatycznie uzupełnioną formatkę przelewu na 1 zł, którą wystarczy jedynie zatwierdzić. Po otrzymaniu płatności, bank weryfikuje dane nadawcy z danymi we wniosku. Jeśli są one zgodne – rachunek zostaje otwarty i aktywowany. Dane do logowania przekazywane są klientowi elektronicznie e-mailem i SMS-em.

fot. strixcode - Fotolia.com

Konto w Nordea Bank w 100% online

Od maja 2013 roku w Nordea Banku klient indywidualny może otworzyć konto przez Internet potwierdzając wolę zawarcia umowy rachunku poprzez autoryzację przelewem z innego banku.


W przypadku standardowego przelewu, klient samodzielnie zleca przelew w swoim dotychczasowym banku, a czas jego realizacji jest zależny od sesji przelewów Elixir. Zarówno w jednym, jak i drugim przypadku klient otrzymuje spersonalizowaną umowę rachunku bankowego w bezpiecznym połączeniu z bankiem, już za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej w zakładce Poczta wewnętrzna. Umowa dostępna jest od razu podczas pierwszego logowania.

Z nowego rozwiązania w Nordea Bank Polska mogą skorzystać klienci, którzy posiadają już konto bankowe w jakimkolwiek innym banku na terenie Polski. W przypadku klientów, którzy chcą założyć swoje pierwsze konto bankowe lub tych, którzy nie chcą skorzystać z elektronicznej, formy zawierania umowy, Nordea umożliwia zawarcie umowy rachunku w dowolnym oddziale banku lub w każdym innym dogodnym dla siebie czasie i miejscu w obecności kuriera.

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: