Bankowość internetowa w PEKAO
2005-06-17 12:57
Przeczytaj także: Autoryzacja transakcji przez PekaoToken
Dzięki wdrożeniu w Banku PEKAO SA systemu internetowej bankowości korporacyjnej, klienci uzyskają dostęp do usług świadczonych przez banku poprzez sieć WWW. – „Dla Comarch to bardzo ważny kontrakt, ponieważ potwierdza mocną pozycję firmy w dziedzinie rozwiązań internetowych dla biznesu. Prowadzimy intensywne prace nad systemami do wspierania biznesu poprzez kanały internetowe i liczymy, że w dalszym ciągu będziemy pozyskiwać bardzo wartościowych klientów.” – mówi Paweł Przewięźlikowski, Wiceprezes Comarch SA.System vIBank wdrażany obecnie w Banku Pekao SA jest systemem służącym do udostępnienia usług i informacji instytucji finansowej poprzez sieć Internet, jak również kanały typu GSM/SMS. Moduł internetowej bankowości korporacyjnej jest najnowszym produktem Comarch w ramach platformy vIBank i stanowi uzupełnienie tradycyjnych rozwiązań bankowości elektronicznej. Bank PEKAO SA jest kolejną instytucją, która doceniła zalety nowoczesnej strategii rozwijania funkcjonalności dedykowanej dla dużych przedsiębiorstw, w oparciu o architekturę on-line wykorzystującą przeglądarkę internetową. Rozwiązanie to spełnia również wysokie wymagania i standardy bezpieczeństwa stawiane takim systemom.
Comarch realizuje projekty związane z obsługą klientów i partnerów instytucji finansowych przez sieć Internet od 1999r. W obszarze tym rozwiązania Comarch obsługują klientów m.in. Banku BPH, Domu Maklerskiego BZ WBK, Domu Maklerskiego BOŚ, oraz Grupy Warta.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
PeoPay: płatności mobilne w Biedronce
-
Bank Pekao SA: Eurokonto połączone z PeoPay
-
Bank Pekao: PeoPay również w bankomatach
-
Bankowość mobilna: PeoPay od Pekao
-
Rekord nie padł
-
Atak phishingowy - jak dochodzić swoich praw w banku?
-
E-commerce beneficjentem rozwoju otwartej bankowości?
-
Jak COVID-19 zmienił bankowość?
-
Polacy a nowe technologie. Które nowinki adaptujemy najszybciej?