mBank się zmienia. Wprowadził mOkazje
2013-04-26 11:03
mBank Reinvented © mBank
Przeczytaj także: Live Shopping. Jak kupować bezpiecznie?
mOkazje to serwis typu cashback, rozbudowany o dodatkowe funkcjonalności, w postaci specjalnych ofert na których można zarabiać. Po zarejestrowaniu się w serwisie dostępnym poprzez portal Facebook klient otrzymuje dostęp i powiadomienie o sposobie i kwotach jakie można zarobić na przykład kupując bilet do kina, pizzę czy robiąc zakupy w markecie budowlanym. Aplikacja umożliwia śledzenie pojawiających się okazji i ich warunków, przesyła powiadomienia na skrzynkę mailową oraz bezpośrednio poprzez serwis Facebook.Zniżkę klient otrzymuje po zapłaceniu za zakupy kartą płatniczą mBanku. Nie trzeba okazywać kuponów, kodów zniżkowych czy osobnych kart lojalnościowych, wszystko odbywa się automatycznie. Zaoszczędzona kwota nie jest ograniczona co do wysokości i zależy tylko od sposobu korzystania z karty.
fot. mBank
mBank Reinvented
To pierwsza ze zmian proponowana przez mBank swoim klientom, pod hasłem mBank Reinvented. Wśród zapowiedzianych kolejnych nowości - oprócz odświeżonego, nowoczesnego designu - znajduje się zaawansowana wyszukiwarka transakcji, interesująca zwłaszcza dla internautów możliwość dokonywania przelewów poprzez SMS i Facebooka, bez pamiętania numerów kont, narzędzia do zarządzania domowym budżetem. Klienci będą mogli także zawsze zapytać o radę eksperta, dostępnego online przez całą dobę.
Nowy serwis zostanie uruchomiony w czerwcu 2013 roku. Prezentację jego niektórych funkcjonalności można obejrzeć na poniższym filmie:
oprac. : Joanna Gacka / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Sklepy na lekkim minusie w 2023 roku. Hipermarkety z największym spadkiem ruchu
-
Zachowania konsumentów: cena liczy się mniej niż zaufanie do marki
-
Wypożyczenie nart czy zakup? Ekonomia współdzielenia coraz popularniejsza
-
Boże Narodzenie. Jak uniknąć kompulsywnych zakupów i sprzątania?
-
10 porad od Mikołaja na zakupy świąteczne
-
Duty free: dlaczego nie chcemy kupować w sklepie bezcłowym?
-
Polacy porzucili hipermarkety, teraz liczą się dyskonty?
-
Prywatność w mediach społecznościowych: ważna, ale tylko w teorii
-
Black Friday 2023 w Polsce i Europie w liczbach
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)