eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › Alior Bank wprowadza Wirtualne Biuro

Alior Bank wprowadza Wirtualne Biuro

2012-01-04 12:16

Alior Bank wprowadził do swojej oferty Wirtualne Biuro - innowacyjną usługę dedykowaną dla małych i średnich przedsiębiorstwa. Udostępniane w ramach usługi zaawansowane narzędzia oraz pakiet Microsoft Office 365 usprawniają proces zakładania i funkcjonowania firmy bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów.

Przeczytaj także: BGŻ wprowadza kredyt inwestycyjny dla rolników

Alior Bank, we współpracy z firmą Ericpol Telecom zapewnia małym i średnim przedsiębiorcom dostęp do nowoczesnych narzędzi biurowych, z których na co dzień korzystają największe firmy. Usługa Wirtualne Biuro pozwala na sprawne i efektywne prowadzenie firmy przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów związanych z obsługą biura.

Dzięki wykorzystaniu technologii „Cloud Computing” Wirtualne Biuro zapewnia nieograniczony dostęp do pakietu Microsoft Office 365 oraz dodatkowych aplikacji, w tym oprogramowania „Szybkafaktura”, czyli systemu księgowego do prowadzenia małej firmy, za pośrednictwem dowolnego komputera lub urządzeń mobilnych z dowolnego miejsca na ziemi. Upoważnione osoby mogą łatwo korzystać z potrzebnych narzędzi po zalogowaniu się za pośrednictwem przeglądarki internetowej, bez konieczności instalacji specjalistycznego oprogramowania. Oczywiście do danych przechowywanych w Office365 ani w oprogramowaniu księgowym Alior Bank ani Ericpol Telekom nie mają żadnego dostępu. Wszystkie aplikacje są starannie zabezpieczone, co gwarantuje dostęp do plików i dokumentów tylko wskazanym i upoważnionym pracownikom.

Dzięki usłudze Wirtualne Biuro przedsiębiorstwa mogą korzystać z zaawansowanych narzędzi biurowych, bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów. Pakiet Microsoft Office 365 oraz inne wybrane aplikacje są dostępne w ramach miesięcznego abonamentu. Przedsiębiorstwa korzystające z Wirtualnego Biura zapłacą tylko za te narzędzia, z których faktycznie korzystają. Zakres usług można modyfikować dostosowując je do chwilowych potrzeb danej firmy.

Dostępne aplikacje pozwalają w łatwy sposób stworzyć stronę internetową oraz własny, profesjonalny portal intranetowy do obiegu dokumentów. Łatwo można stworzyć platformę wymiany dokumentów z kontrahentami i klientami. Rozwiązania w ramach Wirtualnego Biura umożliwiają m.in. korzystanie z poczty elektronicznej, biblioteki dokumentów i aplikacji Sharepoint Online, która pozwala udostępniać klientom i współpracownikom pliki edytowalne równocześnie przez kilka osób. Do dyspozycji klientów udostępniono również narzędzia ułatwiające sprawne zarządzanie czasem, poprzez organizowanie tele- i wideokonferencji, i opcje udostępniania kalendarza wskazanym osobom.

Standardowe funkcje Office365, tylko dla klientów Wirtualnego Biura, zostały uzupełnione o dostępne w cenie standardowej subskrypcji Office365 aplikacje:
  • Rejestr korespondencji
  • Rejestr środków trwałych
  • Rejestr kontrahentów
  • Planowanie i rejestracja nieobecności

Alior Bank planuje dalszy, szybki rozwój oferty skierowanej do przedsiębiorców m.in. o usługi księgowe i porady prawne oraz inne usługi wspomagające przedsiębiorstwa w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Aby móc w praktyce poznać możliwości oferowane przez Wirtualne Biuro, wystarczy zarejestrować się na stronie https://www.wirtualnebiuro-aliorbank.pl/ i skorzystać z bezpłatnej wersji próbnej.

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: