eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › Przyznanie debetu przez serwis mobilny Inteligo

Przyznanie debetu przez serwis mobilny Inteligo

2009-10-13 00:15

Konto internetowe Inteligo wprowadziło możliwość uzyskania debetu wprost z serwisu mobilnego. Wniosek i przyznanie debetu odbywa się całkowicie poprzez serwis lajt Inteligo, w ramach jednej sesji logowania.

Przeczytaj także: Nowa lokata terminowa w Inteligo

Wypełnienie wniosku o debet w komórce zajmuje ok. 1,5 min. Użytkownik nie musi przedstawiać żadnych zaświadczeń i zabezpieczeń, a w przypadku pozytywnej decyzji, środki są od razu do dyspozycji. Klient może ubiegać się maksymalnie o 2000 zł. Ponadto oprócz debetu, użytkownicy Serwisu Mobilnego Inteligo mogą m.in. doładowywać telefon, wykonywać przelewy i płatności oraz sprawdzać saldo rachunku i historię transakcji przez komórkę.

Lekka wersja serwisu transakcyjnego została udostępniona klientom w czerwcu 2008 r. Rozwiązanie zostało opracowane przez Spółkę Inteligo Financial Services S.A., prowadzącą obsługę konta Inteligo w ramach PKO BP.

Aby korzystać z Serwisu Mobilnego Inteligo, nie trzeba instalować żadnych dodatkowych aplikacji. Aktywacji dostępu do serwisu mobilnego można dokonać samodzielnie w serwisie transakcyjnym Inteligo lub u konsultanta pod numerem 0 800 121 121 lub (81) 53 56789. Po aktywacji i ustawieniu hasła dostępu do nowego kanału konto będzie dostępne w komórce na stronie . Do zalogowania stosuje się swój numer klienta oraz ustanowione hasło. Autoryzacja transakcji odbywa się identycznie, jak w przypadku korzystania z serwisu www – przy pomocy karty z hasłami jednorazowymi.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: