Bankowość internetowa mało popularna
2006-10-08 00:09
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Klienci banków zapłacą za korzystanie z internetu?
W Polsce jedynie co 5 klient banku korzysta z opcji internetowego dostępu do konta osobistego. Aż 43% klientów banku, posiadających rachunek oszczędnościowo – rozliczeniowy, nie ma dostępu do konta osobistego przez Internet.Korzystanie z konta przez Internet wśród klientów banku
fot. mat. prasowe
Wśród klientów banku, którzy nie korzystają z dostępu do konta przez Internet, pomimo posiadania takiej możliwości, przeważają:
- mężczyni (57%)
- osoby aktywne zawodowo (70%)
- mieszkańcy wsi (23%) oraz miast liczących od 100 do 500 tys. osób (28%)
- osoby ze średnim i pomaturalnym wykształcenim (45%)
Badanie zostało zrealizowane przez TNS OBOP we wrześniu 2006 r. na próbie 1005 osób w wieku powyżej 15 roku życia.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Jak COVID-19 zmienił bankowość?
-
Z bankowości internetowej korzysta 19 mln użytkowników
-
3 kroki do bezpiecznej bankowości elektronicznej
-
Obrót bezgotówkowy: już 12 mln Polaków ma bankowość mobilną
-
Bankowość internetowa. Jak przekonać Polaków po 60-tce?
-
Logowanie do bankowości elektronicznej - co się zmieniło?
-
Bankowość online i obrót bezgotówkowy I kw. 2019
-
Dlaczego warto lepiej poznać bankowość internetową?
-
Bankowość online i obrót bezgotówkowy IV kw. 2018