Netmedia S.A. publikuje prospekt emisyjny
2006-10-04 09:54
Przeczytaj także: Gadu-Gadu SA: oferta publiczna
NETMEDIA S.A. planuje sprzedać do 1.000.000 akcji nowej emisji. Przedział cenowy, w jakim będą przyjmowane zapisy w procesie book-buildingu, został określony na poziomie od 4 zł do 5 zł. Cena emisyjna zostanie ogłoszona w dniu 10 października – po zakończeniu procesu book-buildingu. Kapitał pozyskany z emisji nowych akcji pozwoli na realizację strategii rozwoju działalności w trzech podstawowych segmentach: usług turystycznych, obsługi rynku nieruchomości, produktów finansowych.W pierwszej połowie 2006 roku NETMEDIA S.A. wypracowała prawie 1,6 mln zł przychodów i 0,5 mln zł zysku netto. Na rok 2006 zakładany jest wzrost przychodów do ponad 2,700 tys. zł, i zysku netto do ponad 800 tys. zł. W 2005 roku przychody NETMEDIA S.A. wyniosły 883 tys. zł, a zysk netto 135 tys. zł.
Spółka NETMEDIA S.A. działa na rynku e-commerce. Główne obszary działalności spółki to kompleksowa obsługa rynku nieruchomości w zakresie informatyki i prezentacji internetowej oraz rezerwacje hotelowe przez Internet. Spółka świadczy też inne usługi turystyczne, jak sprzedaż biletów lotniczych oraz usługi pośrednictwa kredytowego. W tej chwili z oprogramowania MLS autorstwa NETMEDIA S.A. korzysta ponad 600 biur handlu nieruchomościami oraz ponad 1200 pośredników w obrocie nieruchomościami z całej Polski.
oprac. : Marta Kamińska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
IPO - Pierwsza Oferta Publiczna
-
Koszty uzyskania przychodów a emisja akcji
-
Wejście spółki na giełdę nie zawsze korzystne
-
Prospekt emisyjny AB SA zatwierdzony
-
5 kroków do pozyskania finansowania od venture capital
-
GPW: inwestorzy aktywni mimo pandemii, 32 mln zł zysku netto
-
Wyniki finansowe GPW: II kw. 2020 rekordowy mimo pandemii
-
Akcje Ubera. Spektakularny sukces czy wielka porażka?
-
Wyniki finansowe GPW I kw. 2018