Prospekt emisyjny AB SA zatwierdzony
2006-08-27 00:05
Przeczytaj także: Oferta publiczna Banku BGŻ
AB działa na rynku informatycznym od 13 lat. W 2005 r. wyniki spółki rosły najszybciej spośród wszystkich krajowych dystrybutorów. Wrocławska firma wypracowała w tym okresie 983 mln zł przychodów i 6 mln zł zysku netto.Celem strategicznym AB jest ugruntowanie pozycji spółki jako dystrybutora nowoczesnych technologii cyfrowych, systematyczne zwiększanie swojego udziału w rynku i poprawa wyników finansowych. - Chcemy być nie tylko dystrybutorem, ale także świadczyć producentom usługi o wartości dodanej. Poza magazynowaniem sprzętu oraz zarządzaniem zapasami planujemy rozszerzyć ofertę m.in. o konfekcjonowanie - – mówi Andrzej Przybyło, prezes AB.
AB chce również wykorzystać możliwości związane z szybko rosnącym rynkiem sprzętu elektroniki użytkowej i telekomunikacyjnym. Wartość tylko pierwszego segmentu szacowana jest na 5 mld zł, a według prognoz do 2009 wzrośnie ona do 9 mld zł. – Szybkie i skuteczne wejście na rynek elektroniki użytkowej jest jednym z naszych priorytetów. Mamy zamiar przeznaczyć na ten cel kilkanaście milionów złotych - zapowiada prezes.
W ramach Publicznej oferty inwestorzy będą mogli nabyć do 6 442 950 akcji (nowa emisja – 1 600 000 akcji serii F, sprzedaż – do 4 842 950 akcji posiadanych przez fundusze Enterprise Investors oraz Iwonę Przybyło).
Oferującym akcje w publicznym obrocie jest Dom Maklerski CAIB Securities. AB planuje debiut akcji na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie we wrześniu 2006 r.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Koszty uzyskania przychodów a emisja akcji
-
Gadu-Gadu SA: oferta publiczna
-
Netmedia S.A. publikuje prospekt emisyjny
-
GPW: inwestorzy aktywni mimo pandemii, 32 mln zł zysku netto
-
Wyniki finansowe GPW: II kw. 2020 rekordowy mimo pandemii
-
Akcje Ubera. Spektakularny sukces czy wielka porażka?
-
Wyniki finansowe GPW I kw. 2018
-
Wyniki finansowe GPW III kw. 2017
-
Wyniki finansowe GPW II kw. 2017