Faktoring © Coloures-Pic - Fotolia.com
– Po pierwsze, jeszcze wiele firm w Polsce nie miało do czynienia z faktoringiem. Z badania EFL wynika, że sięga po niego 1 na 13 mikro-, małych lub średnich firm, co oznacza, że zdecydowana większość jeszcze nie zapoznała się z zaletami tego narzędzia finansowego. Jednak świadomość zalet i korzyści wynikających z faktoringu rośnie, co widać po wynikach firm faktoringowych, i kolejne lata powinny być dalszym okresem dynamicznego rozwoju faktoringu w Polsce. Po drugie, faktorzy dostosowują swoją ofertę do specyfiki klientów – pojawiają się dedykowane usługi dla najmniejszych firm, które dotychczas nie były grupą docelową faktorów, ze względu na ich specyfikę i profil ryzyka; czy faktoring dla bardzo dużych korporacji, w ramach których możemy obsłużyć tysiące odbiorców jednego klienta. – mówi Stanisław Atanasow, prezes zarządu Eurofactor Polska S.A.
fot. Coloures-Pic - Fotolia.com
Faktoring
Eksperci Eurofactor Polska S.A. podkreślają, że rynek faktoringowy w całym 2019 roku będzie rósł w dwucyfrowym tempie.
oprac. : eGospodarka.pl
O faktoringu wiemy więcej, ale nie dużo
Nie chcesz problemu z US? Uważaj na pseudo-faktoring
Faktoring to wciąż egzotyka
Faktoring wykosi konkurencję?
Mikrofirmy bez pożyczek i bez inwestycji
Polskie firmy pożyczają pieniądze, bo...muszą
Finansowanie działalności: czego boją się firmy?
Co to jest faktoring? Polskie firmy wiedzą mniej niż deklarują
Faktoring coraz popularniejszy w Polsce
ElkaKaro / 2019-07-03 14:30:05
Jeśli korzystalibyście z normalnych firm faktoringowych to i cena byłaby normalna. Duże firmy niech współpracują z bankami, a średnie i małe powinny zainteresować się ofertą takich firm jak Coface czy Bibby FS. Istotna jest niezalezność takiej firmy faktoringowej. [ odpowiedz ] [ cytuj ]
Wrocław i Rzeszów. Tam przybywa najwięcej mieszkań
Dysk SSD. 4 trendy: szybciej, taniej, więcej
Ile zarabiają kobiety do towarzystwa?
Hulajnoga elektryczna Razor E300S
Jak możemy inwestować w nieruchomości?
Dzieci w sieci bez kontroli. 40% rodziców nie ogranicza im czasu online
Prezenty na święta coraz droższe. Co 7. Polak wyda nawet 2000 zł