eGospodarka.pl

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › Nowa aplikacja mobilna eurobanku dostosuje się do Ciebie

Nowa aplikacja mobilna eurobanku dostosuje się do Ciebie

2018-01-18 12:32

Nowa aplikacja mobilna eurobanku dostosuje się do Ciebie

Nowa aplikacja mobilna eurobanku dostosuje się do Ciebie © Piotr Adamowicz - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (4)

15 stycznia br. wystartowała najświeższa wersja aplikacji mobilnej eurobanku. Co oferuje? Przede wszystkim, aby ją aktywować, nie trzeba już kontaktować się z placówką banku lub infolinią. Nie jest to jednak jedyne z zaproponowanych udogodnień. Aplikacja ma również "uczyć się" swojego użytkownika, dawać mu możliwość personalizacji ekranu głównego czy też umożliwiać logowanie biometryczne przy użyciu odcisku palca.
Od poniedziałku klienci eurobanku mają do dyspozycji nową odsłonę aplikacji mobilnej. Na razie dostępna jest wersja na urządzenia z systemem Android, a już w najbliższych dniach korzystać z niej będą mogli również użytkownicy iOS-a.

Jakie nowości przygotował eurobank? Udogodnieniem jest przede wszystkim to, że aktywacja aplikacji nie wymaga - jak to miało miejsce dotychczas - wizyty w placówce czy kontaktu z infolinią. Teraz wystarczy ją pobrać, podać przy uruchomieniu wymagane dane, zaakceptować regulamin i potwierdzić aktywację otrzymanym z banku kodem. Na tym jednak nie koniec.

eurobank postawił na personalizację


Nowa aplikacja ma "uczyć się" swojego użytkownika. Oznacza to np., że w przypadku realizacji przelewów do zdefiniowanych odbiorców będzie ona podpowiadać użytkownikowi najczęściej wybierane numery bankowe i podpowiadać trzy kwoty, które najczęściej są na nie przesyłane.

Dodatkowo Klienci zyskali możliwość spersonalizowania aplikacji dzięki trzem klawiszom skrótów na ekranie głównym. Mogą wskazać najczęściej wykonywane operacje np. doładowanie telefonu, przelewy czy spłatę karty kredytowej.

Nowa aplikacja eurobanku umożliwia także ustawienie własnego awatara


- Projektując aplikację mobilną zależało nam przede wszystkim na tym, by była ona jak najbardziej użyteczna dla Klienta i dostosowana do jego indywidualnych potrzeb. W praktyce praca polegała na tworzeniu kolejnych ekranów i funkcjonalności, a następnie testowaniu ich z użytkownikami. Dzięki ich sugestiom mogliśmy dostosować aplikację do oczekiwań Klientów - podkreśla Wojciech Mikołajczyk, product manager z Departamentu Kanałów Zdalnych w eurobanku.

Użytkownik nowej aplikacji mobilnej na głównym ekranie po zalogowaniu zobaczy stan środków dostępnych na wybranym przez siebie rachunku.

fot. mat. prasowe

Ekran powitalny

Nowa wersja aplikacji mobilnej trafiła do oferty 15 stycznia br.


Za pomocą kilku kliknięć jest w stanie założyć rachunek oszczędnościowy, a także rachunek walutowy w dolarach, euro lub funtach brytyjskich.

Uproszczone zostało również wykonywanie przelewów wewnętrznych między kontami Klienta - zamiast wybierać odpowiednie rachunki z listy użytkownik może tylko „przeciągnąć” ikonkę rachunku, z którego przelew wychodzi na ikonkę konta, na którym zostaną zaksięgowane środki. Gdy wskaże kwotę przelewu, jego tytuł oraz zatwierdzi transakcję, na ekranie pojawi się animacja symbolizująca przesyłanie środków.

fot. mat. prasowe

Kod PIN

Dostęp do aplikacji zabezpiecza kod PIN.


Klienci wciąż mają dostęp do starej aplikacji


eurobank udostępnił Klientom nową wersję aplikacji mobilnej, ale jednocześnie nie odbiera im możliwości korzystania ze starej. W ten sposób daje użytkownikom czas na to, by przyzwyczaili się do zmiany.

W nowej wersji aplikacji Klienci dostali dostęp do następujących funkcjonalności:


  • obsługa posiadanych produktów, jak konto osobiste, rachunek oszczędnościowy, konto walutowe karty debetowe i kredytowe, lokaty
  • realizacja przelewów zewnętrznych, wewnętrznych, na kod QR, a także doładowań telefonów
  • zmiana limitów na kartach,
  • obsługa kredytu gotówkowego w tym wakacje kredytowe, wcześniejsza spłata kredytu
  • zastrzeganie kart oraz dowodu osobistego
  • logowanie biometryczne przy użyciu odcisku palca
  • lokalizacja placówek i bankomatów

Docelowo w aplikacji zostaną również wprowadzone poniższe funkcjonalności:

  • mobilna autoryzacja do realizacji transakcji w bankowości internetowej
  • przelewy do urzędu skarbowego
  • płatności HCE

Coraz więcej Klientów korzysta z bankowości mobilnej


eurobank zaproponował Klientom pierwszą aplikację mobilną w sierpniu 2013 roku. Od tamtej pory można zaobserwować, że Klienci coraz chętniej korzystają z tego, co oferuje im bankowość mobilna.

Ponad 132 tysiące Klientów eurobanku przynajmniej raz w miesiącu loguje się na swój rachunek przy pomocy urządzenia mobilnego. Wśród nich około 34,6 tysiąca loguje się wyłącznie z urządzenia mobilnego.

fot. mat. prasowe

Ustawienia

Aplikacja umożliwia logowanie biometryczne.


Popularnością wśród Klientów cieszy się także biometria. Obecnie logowania za pomocą odcisku palca stanowią już 15 proc. wszystkich logowań mobilnych w eurobanku.

oprac. : eGospodarka.pl

Oceń

0 0

Podziel się

Poleć na Wykopie Poleć w Google+

Poleć artykuł znajomemu Wydrukuj

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: