Bank Millennium wprowadza Profil Zaufany
2017-01-10 13:36
Profil Zaufany w Banku Millennium © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Bank Millennium: aplikacja mobilna z biometrycznym dostępem
Profil Zaufany to bezpłatny podpis elektroniczny, który umożliwia jego posiadaczowi załatwianie wielu spraw urzędowych bez konieczności wychodzenia z domu, a za pośrednictwem elektronicznych serwisów urzędów, jak np. ePUAP, PUE ZUS oraz CEIDG.Poprzez Profil Zaufany możemy m.in.:
- dokonać rejestracji działalności gospodarczej,
- składać w urzędach deklaracje, wnioski i podpisywać dokumenty online,
- zgłosić utratę lub zniszczenie dowodu osobistego,
- uzyskać odpisy aktów stanu cywilnego (małżeństwa, urodzenia, zgonu),
- wnioskować o Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego,
- złożyć wniosek o wydanie nowego prawa jazdy.
Założenie profilu nie powinno nikomu sprawić najmniejszego kłopotu. Wystarczy zalogować się do bankowości internetowej Millenet, a następnie z menu Moje Finanse - MilleUrząd wybrać Profil Zaufany. Kolejny krok do wyrażenie stosownych zgód oraz potwierdzenie poprawności danych ujętych w formularzu (imię, nazwisko, PESEL). Jedyne dane, jakie użytkownik musi wprowadzić własnoręcznie, to numer telefonu i adres e-mail. W ostatnim etapie należy potwierdzić założenie profilu otrzymanym H@słem SMS. Po zatwierdzeniu Profil Zaufany staje się aktywny, a klient może logować się do e-urzędów.
fot. mat. prasowe
Profil Zaufany w Banku Millennium
Profil Zaufany jest ważny 3 lata. Każda osoba może posiadać wyłącznie jeden aktywny Profil Zaufany, co w praktyce oznacza, że można go powiązać z serwisem bankowości internetowej tylko jednego banku.
- Po październikowym udostępnieniu naszym klientom Platformy Usług Elektronicznych ZUS za pośrednictwem Millenetu, wdrożenie możliwości korzystania w ten sam sposób z Profilu Zaufanego to kolejny krok wspierający budowę cyfrowej administracji publicznej w Polsce. Jesteśmy jednym z pierwszych banków oferujących taką możliwość. Dzięki Profilowi Zaufanemu nasi klienci zyskują bezpieczny i bardzo wygodny dostęp do kilkunastu serwisów administracji publicznej. Wszystko bez potrzeby wychodzenia z domu, tylko poprzez zalogowanie do serwisu internetowego Banku Millennium - mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Już jest. Mobilna autoryzacja transakcji w Banku Millennium
-
W aplikacji Banku Millennium pojawił się przelew zagraniczny
-
Bank Millennium uruchomił pomoc online
-
Millennium Księgowość - nowość dla klientów firmowych
-
Program Inwestycyjny Millennium
-
Konto 360º Junior w pełni online
-
Wniosek o Konto 360º złożysz przez aplikację mobilną
-
Elektroniczna gwarancja bankowa w Banku Millennium
-
Profil Zaufany założysz przez Pekao24
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)