eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › Umowa Generalna dla klientów korporacyjnych Banku Pekao

Umowa Generalna dla klientów korporacyjnych Banku Pekao

2016-06-15 10:47

Umowa Generalna dla klientów korporacyjnych Banku Pekao

Umowa Generalna dla klientów korporacyjnych Banku Pekao © gpmax - Fotolia.com

Bank Pekao wprowadził do swojej oferty Umowę Generalną – jest to nowa usługa dla klientów korporacyjnych. Teraz wystarczy jedna umowa, aby korzystać z wielu produktów i usług za pośrednictwem bankowości internetowej PekaoBiznes24.

Przeczytaj także: Bankowość mobilna dla firm

W ramach Umowy Generalnej Pekao klient zyskuje dostęp do rachunków bankowych, rozliczeń krajowych i zagranicznych, systemu PekaoBiznes24 oraz (opcjonalnie) transakcji kasowych i pochodnych. Kolejne produkty, takie jak np. Lokaty Overnight, Pekao Płace, Autowypłata, karty płatnicze czy Pekao Collect może aktywować za pomocą prostych wniosków. Klient podpisuje jedną Umowę Generalną, do której obowiązuje jeden regulamin, a otrzymuje dostęp do całej palety produktów transakcyjnych. Docelowo klient za pomocą bankowości elektronicznej będzie mógł sam uruchamiać poszczególne produkty bankowe, które spełniają w danej chwili jego potrzeby biznesowe.

Umowa Generalna pozwoliła Bankowi Pekao obronić zdobyty w ubiegłym roku tytuł „Innovators of the Year – Transactions Services”, przyznawany przez międzynarodowy magazyn Global Finance. W 2016 r. Bank Pekao ponownie został uznany za innowatora roku w zakresie bankowości transakcyjnej.

fot. gpmax - Fotolia.com

Umowa Generalna dla klientów korporacyjnych Banku Pekao

Teraz wystarczy jedna umowa, aby korzystać z wielu produktów i usług za pośrednictwem bankowości internetowej PekaoBiznes24.


Z badań satysfakcji i naszych rozmów z przedstawicielami przedsiębiorstw wynika, że klienci korporacyjni cenią wygodę obsługi i prostotę procedur. Z tą myślą opracowaliśmy Umowę Generalną Pekao, której konstrukcja znakomicie spełnia te warunki, zaspokajając potrzeby firmy na każdym etapie jej rozwoju – powiedział Piotr Karwiński, Dyrektor Zarządzający Departamentem Bankowości Transakcyjnej.

Przenoszenie procesu zawierania umów do systemów transakcyjnych banków oraz uproszczenie samych umów jest procesem, od którego nie ma odwrotu w bankowości korporacyjnej. Klient firmowy chce posiadać dostęp do najbardziej skomplikowanych produktów i usług natychmiast, z poziomu komputera, bez potrzeby fizycznego kontaktu z doradcą i podpisywania wielu dokumentów. Jak informuje Bank, klienci zawierają z Pekao około 100 Umów Generalnych miesięcznie.

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: