eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › Comperia.pl na Głównym Rynku GPW

Comperia.pl na Głównym Rynku GPW

2014-03-26 09:58

Comperia.pl na Głównym Rynku GPW

Comperia.pl na Głównym Rynku GPW © aedkafl - Fotolia.com

We wtorek, 25 marca bieżącego roku na Główym Rynku warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych zadebiutowała internetowa porównywarka finansowa Comperia.pl, notowana dotychczas na NewConnect. To czwarty tegoroczny debiut oraz 449 spółka na GPW.

Przeczytaj także: Medicalgorithmics S.A. przechodzi na GPW

O emitencie

Comperia.pl jest porównywarką produktów finansowych. Działalność Spółki polega na prowadzeniu portali internetowych o tematyce finansowej, które umożliwiają internautom porównywanie produktów finansowych (produkty kredytowe, lokacyjne i ubezpieczeniowe) oferowanych w danej chwili przez instytucje finansowe i wybór najkorzystniejszej oferty.

Najpopularniejsze portale należące do Spółki to „Comperia.pl” (pierwsza w Polsce porównywarka produktów finansowych), “ehipoteka.com” (internetowa wyszukiwarka kredytów hipotecznych), „Banki.pl” (wyszukiwarka placówek bankowych oraz bankomatów), “Autoa.pl” (portal poświęcony rynkowi motoryzacyjnemu i kredytom samochodowym), „Kontoteka.pl” (portal finansowy poświęcony rachunkom bankowym), „ComperiaLead.pl” (strona programu partnerskiego Spółki). W przypadku zainteresowania internauty danym produktem finansowym oferowanym przez konkretną instytucję finansową, internauta poprzez formularz ma możliwość pozostawienia swoich danych kontaktowych, co umożliwi instytucji finansowej kontakt z internautą i sfinalizowanie transakcji (tzw. „lead”). Instytucje finansowe, bezpośrednio lub za pośrednictwem domów mediowych, za otrzymywanie „leadów” płacą Spółce prowizje wynoszące zazwyczaj kilkadziesiąt złotych. Prowizja płacona Spółce nie zależy od tego czy po kontakcie instytucji finansowej z internautą zdecyduje się on na sfinalizowanie transakcji, ani też nie ma charakteru procentowego.

Działalność Spółki polegająca na generowaniu „leadów” związana jest z rynkiem internetowej reklamy efektywnościowej. Spółka osiąga również przychody z umieszczania na swoich portalach reklam wizerunkowych instytucji finansowych. Portale prowadzone przez Spółkę cieszą się bardzo dużą popularnością. W 2010 roku liczba odwiedzin portali prowadzonych przez Spółkę wyniosła 2,3 mln, w 2011 roku 4,3 mln, a w 2012 roku 8,9 mln.

fot. aedkafl - Fotolia.com

Comperia.pl na Głównym Rynku GPW

Comperia.pl jest porównywarką produktów finansowych. Działalność Spółki polega na prowadzeniu portali internetowych o tematyce finansowej, które umożliwiają internautom porównywanie produktów finansowych.


O ofercie
  • Polska/zagraniczna (inne rynki notowań): Polska
  • Rynek (podstawowy/równoległy): równoległy
  • Kurs odniesienia: równy kursowi zamknięcia na NewConnect z dnia 24.03.2014 r.
  • IPO/publiczna sprzedaż: oferta publiczna 575.000 akcji serii F po 20 zł za akcję
  • Wartość oferty: 11,5 mln zł
  • Wartość spółki: 51,54 mln zł
  • Wartość instrumentów wprowadzanych: 35,12 mln zł
  • Oferujący: IPOPEMA Securities S.A.


Przeczytaj także: Allegro debiutuje na GPW Allegro debiutuje na GPW

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: