eGospodarka.pl

eGospodarka.plFinanseSłownik finansowy › DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results

DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results

Model określania celów reklamy służący do oceny jej rezultatów. Zasadniczo jest złożony z trzech części. Bada oddziaływania na konsumentów poszczególnych czynników kampanii promocyjnej (nazwa towaru, opakowanie, reklama itp.). Czynniki te konfrontuje z czynnikami przeciwnymi (zakłócającymi kampanię promocyjną) np. konkurencją. W tym celu tworzy odpowiednie grupy nabywców. Celem badania jest zakwalifikowanie odbiorcy kampanii promocyjnej do określonego tupu nabywcy, przez co można stwierdzić w jakim stopniu kampania reklamowa może wpłynąć na zakup reklamowanego produktu.

Zobacz także


Oceń

0 0

Podziel się

Poleć na Wykopie Poleć w Google+

Poleć artykuł znajomemu Wydrukuj

REKLAMA

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.