DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results
Przeczytaj także: Marketing
Model określania celów reklamy służący do oceny jej rezultatów. Zasadniczo jest złożony z trzech części. Bada oddziaływania na konsumentów poszczególnych czynników kampanii promocyjnej (nazwa towaru, opakowanie, reklama itp.). Czynniki te konfrontuje z czynnikami przeciwnymi (zakłócającymi kampanię promocyjną) np. konkurencją. W tym celu tworzy odpowiednie grupy nabywców. Celem badania jest zakwalifikowanie odbiorcy kampanii promocyjnej do określonego tupu nabywcy, przez co można stwierdzić w jakim stopniu kampania reklamowa może wpłynąć na zakup reklamowanego produktu.Przeczytaj także
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
-
Ulga sponsoringowa - jakie korzyści podatkowe?
-
Ulga na wsparcie kultury. Kto i kiedy może skorzystać z ulgi na sponsoring?
-
Jak promować sklep internetowy przez direct mailing?
-
Polski Ład: dla kogo ulga na sponsoring?
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
-
Marketing: trendy i wyzwania w najbliższej przyszłości
-
Marketing w gamingu. Czy gracze to dobry target dla reklamy?
-
Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu